وادی صد و دوم

خرید بک لینک
شما چه کاره هستید؟.........................................!همه همسایه ها هاج و واج به کودک ۳ ساله نگاه می کنند. همه شان شوکه شدند و دهان هایشان از تعجب باز. آخر اسلحه درون دست کودک ۳ساله چه کار می کرد. آن هم نه اسلحه اسباب بازی بلکه اسلحه واقعی. مادر کودک ترسان و لرزان با قدم های سریع به طرف بچه دوید و اسلحه را از دستش گرفت. او را به خانه برد...مادر(فریده) هراسان و دست پاچه داخل خانه می آی. پدر وادی صد و دوم...ادامه مطلب

ما را در سایت وادی صد و دوم دنبال می‌کنید

برچسب: وادی, نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 9:47

دانشگاه..................................................................!"چرا همیشه زن ها باید کوتاه بیان؟ زن ها چی شون از مردا کمتره؟" زهرا این را گفت و رفت یک گوشه کز کرد و ناراحت و دلشکسته به این فکر می کرد که مگر چه می شود او نیز مثل همسرش دو روز در هفته برای خواندن ارشد به شهر دیگری برود؟! از طرف دیگر پیش خودش می گفت " خب بیچاره راست میگه، با بچه ۴ ساله کی پا میشه هلک هلک بره یه شهر دیگه، ی وادی صد و دوم...ادامه مطلب

ما را در سایت وادی صد و دوم دنبال می‌کنید

برچسب: وادی,چهارم, نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 9:47

مصاحبه.................................................................!"قرآن رو بردار بخون" مرد مصاحبه گر که حدودا ۳۵ ساله بود، با تبسمی بر لب این را گفت. زهرا دست و دلش می لرزید، همیشه قرآن را با لحن زیبای صدای ش به ترتیل می خواند. مصاحبه گر مرد بود. از این رو زهرا هم دیگر صدایش را مثل همیشه نکرد. به لهجه عربی ساده از روی آیات سوره حشر خواند.. آیه تمام شد و مصاحبه گر گفت: "بسته، شٲن نزول سوره ح وادی صد و دوم...ادامه مطلب

ما را در سایت وادی صد و دوم دنبال می‌کنید

برچسب: وادی,پنجم, نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 9:47

طراوت.......................................................................!خروس در خانه همسایه قوقولی قوقو می کند. بلبل ها روی درختان بلند گردو یا چنار نشسته و با آواز خوششان گوش ها را نوازش می دهند. در باغچه هاشان درخت گردو و گیلاس و انجیر است. کف باغچه ها برگ های خشک. درخت چنار خیلی بلندی نیز در میان درخت هایشان هست، برگ های ش چون بید مجنون از درخت آویزان. سبزی اش طراوت دارد. باد خوب می داند وادی صد و دوم...ادامه مطلب

ما را در سایت وادی صد و دوم دنبال می‌کنید

برچسب: وادی, نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 9:47

درد و دلی با بکمان..............................................!بکمان من خسته شدم.... دیگری چرا این را نمی فهمد و درک نمی کند.... چرا باید ادامه بدهم به مسیری که در آن نوری نیست؟ خسته ام خسته و خسته و هزاران بار خسته که این لاشه را روز و شب به دنبال خود می کشم و دیگر هیچ! هیچ در هیچ! نیست در نیس وادی صد و دوم...ادامه مطلب

ما را در سایت وادی صد و دوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 4:25

صفحه بندی