وادی نود و پنجم

خرید بک لینک

فیلم پاپیون/ ۱۹۷۳/ کارگردان: فرانکلین جی شافنر

پاپیون یا سوسک؟!...................................................!

هر وقت غذا می خورم. هر وقت به کفش های قهو ه ای ام نگاه می کنم و هر وقت یاد کتاب مسخ کافکا می افتم و هر وقت.... اصلا کل زندگی ام در حال خواب و راه رفتن و نشستن و درس خواندن و کتاب خواندن و فیلم تماشا کردن و .... مدام یاد سوسک می افتم. سوسکی که زیر دندان هایم دارم می جوم. این تداعی ذهنی از همان دوران بچگی است که فیلم "پاپیون" را دیدم. در قسمتی از فیلم که "استیو مک کوئین" در زندان انفرادی از درد گرسنگی سوسک می خورد. حالا همیشه در ذهنم این سوسک و تصویر مانده است. (آخه نمی دونم بچه ۱۰ ساله رو به چه دیدن این فیلم ها!!!) اگر چه زیاد خوشایند نیست اما می ارزید به دیدن این فیلم زیبا. هنوز بازی زیبای داستین هافمن و استیو مک کوئین را در آن جزیره به یاد دارم و موسیقی زیبای این فیلم و بالاخره آزادی پاپیون از آن جزیره و نارگیلهای به هم بافته که او را در آن دریا به آزادی می رساند.

+ نوشته شده در پنجشنبه دوازدهم خرداد ۱۳۹۰ساعت 20:48 توسط زهرا |
وادی صد و دوم...

ما را در سایت وادی صد و دوم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 4:25

صفحه بندی