تولد.......................................................................!
وادی ها مرحله به مرحله می گذرند و وارد وادی جدیدی می شویم که همیشه متحیر و متعجب خواهیم ماند، مثل این وادی که نمی دانم چه زمانی باور خواهم کرد که عنوان جدیدی به نام "مامان" را کسب کردم...
پی نوشت: 20روز از تولد دخترم سارا میگذره و هنوز باورم نمیشه که مادر شدم........
ما را در سایت وادی صد و دوم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43